Stwórz Z Nami Nowy Świat Ninja
Techniki rangi C
Suirou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 1000
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.
Techniki o randze B
Mizu Kamikiri
Ranga: B
Chakra: 1400
Opis: Uderzając czubkiem nogi w ziemie tworzymy coś w rodzaju wodnego ostrza które może przeciąć nawet skałę. Najlepiej sprawdza się przeciwko celom znajdujących się na ziemi gdyż porusza się to bardzo szybko , jednak może oderwać się od ziemi i zaatakować cel w powietrzu . Dużo łatwiej jest uniknąć ciosu w powietrzu gdyż żeby się oderwać te wodne ostrze musi nabrać prędkości a w locie nie może zmieniać kierunku lotu.
Kokuun no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 1700
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.
Suikoudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 1000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg , jednak im bliżej wody jest cel tym silniejsza jest moc jutsu.
Suiryuudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 1400
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.
Suishuu Gorugon
Ranga: B
Chakra: 1600
Opis: Ta technika pozwala nam na wytworzenie sporej ilości wody i przekształceniu jej w bestie przypominającą węża. Ten że wąż ma ostre kły , szybko się porusza oraz automatycznie się regeneruje po zwykłych uderzeniach , ma dwie wady , może atakować tylko jeden cel na raz oraz natychmiastowo znika trafiony ognistą techniką.
Suishouha
Ranga: B
Chakra: 1500
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.
Techniki o randze A
Baku Suishouha
Ranga: A
Chakra: 2300
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.
Houmatsu Rappa
Ranga: A
Chakra: 2000
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczeci spuszczamy na pewien teren wode, która paraliżuje wszystko. Zasięg techniki jest ogromny.
Goshoku Zame
Ranga: A
Chakra: 2300
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.
Suiryuuben
Ranga: A
Chakra: 2400
Opis: Dzięki temu jutsu tworzymy nad sobą dużą wodną kulę . Z tej że kuli możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych , jednak dzięki połączeniu z naszą chakrą są one trwalsze a ich końcówka mocno zakończona , dzięki czemu możemy używać ich zarówno do ataku jak i obrony.
Daibakufu no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 2000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.
Techniki o randze S
Mizu Kawarimi
Ranga: S
Chakra: 2500
Opis: Technika wodnej regeneracji. Jest to jutsu polegające na zmianie natury naszego ciała w wodną , wyglądamy identycznie jednak jesteśmy w 100% z wody , możemy zregenerować swoje ciało po całkowitym zniszczeniu jeżeli gdzieś blisko znajduje się choćby łyżeczka wody , jednak by móc to zrobić należy użyć tej techniki przed niszczącym uderzeniem . Technika ta może służyć także jako jutsu kamuflażu jednak głównym jej przeznaczeniem jest regeneracja ciała.
Hahonryuu
Ranga: S
Chakra: 2500
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu ogromnego tornada z wody, które niszczy wszystko co stanie mu na drodze. Możemy dobrowolnie sterować drogą tornada.
Mizukuri no Yaiba
Ranga: S
Chakra: 3000
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.
Ogólne Info:
Zły ninja:
Chakra: 150 000
Ranga:Rikudou Sennin
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton, Suiton
Demon: -brak-
Złoto: 8 000 050 Ryo
Kekkei Genkai: Reinegan
Klan: ?
Lider/Przywódca: Akastuki
___________________________
Jutsu:
Zwykłe: Wszystkie
Justu Silne: Wszystkie
Własne Jutsu: -brak-
___________________________
Ekwipunek:
Depozyt: Katana, Zwój Odnowy [20],
Wybuchowa Notka [40],
Przy sobie: Plecak,[5] Podręczne zwoje do Chidori,
Zwój Odnowy [10], Wybuchowe notki [30], Bandaże,
Buty Jounina,Wielki Zwój Obrony, Torba Jounina
Artefakty:Naszyjnik Rikudou, Katana Rikudou, Samehada, Zetsumei Ono, Kusanagi Sasuke
___________________________
Umiejętności:
Umiejętność Początkowa: Senshin [lvl.3], Medyk [lvl.3], Specjalny Trening [lvl.3], Reganeracja Chakry [lvl.3],
Furia [lvl.3], Perfekcyjna Celność [lvl.3], Pieczęć Przyzywania [lvl.3], Twórca Technik [lvl.3]
___________________________
Walki:
Walki wygrane: ?
Walki przegrane: ?
___________________________
Statystyki:
Witalność: 100
Celność: 100
Zręczność: 100
Szybkość: 100
Reakcja: 100
Offline