Stwórz Z Nami Nowy Świat Ninja
Fuuton inaczej żywioł Wiatru - Shinobi mogą korzystać z mocy natury tworząc ogromne tornada czy nawet huragany.
Techniki rangi D
Daitoppa
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Podmuch powietrza wypuszczany z ust. Nie jest to do końca technika ofensywna , raczej przeszkadzająca. Dzięki temu jutsu możemy co najwyżej zwalić przeciwnika z nóg lub stworzyć zasłonę z tego co leży na ziemi by gdzieś się schować.
Renkuudan
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika podobna do Endana czy Teppoudama tym razem jest to kula powietrza.
Techniki rangi C
Mugen Sajin Daitoppa
Ranga: C
Chakra: 45
Opis: Ulepszona wersja Daitoppa. Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem który wypuszczamy z ust. W przeciwieństwie do swojej pierwotnej wersji ten podmuch jest w stanie zabić.
Kazekaeshi
Ranga: C
Chakra: 45
Opis: Wymaga wachlarza ! Wytwarzamy dzięki naszej chakrze dosyć spore tornado które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy tym tornadem sterować w dowolny sposób jednak nie możemy go oddalić na zbyt dużą odległość.
Kaiten Shuriken
Ranga: C
Chakra: 15 x 1
Opis: Dzięki specjalizacji panowania nad wiatrem ( Fuuton) możemy kierować w dowolny sposób wyrzuconymi shurikenami. Ilość wyrzuconych przez nas broni zależy tylko od nas , każdym można sterować z osobna. Przeciwnik może przerwać tą technikę jedynie poprzez uderzenie wykonującego te jutsu. Shurikeny kierujemy obiema rękami !
Techniki rangi B
Kamikaze
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Tworzymy małe tornado . Sama technika nie jest zbyt silna jednak możemy połączyć te tornado z wodą lub ogniem . Ogniste czy wodne tornado jest dużo bardziej efektywniejsze i spokojnie poradzi sobie z wieloma przeciwnikami.
Dai Kamaitachi
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Wymaga wachlarza! Ulepszona wersja Kamaitachi no Jutsu. Używając wachlarza oraz chakry wytwarzamy silny podmuch wiatru którym możemy dowolnie sterować .Ten podmuch jest w stanie pociąć najgrubsze drzewa bez większego problemu , co dopiero człowieka.
Kazekiri
Ranga: B
Chakra: 70 x 1
Opis: Jutsu podobne do Chidori Senbon jednak te strzały są większe i wykonane z powietrza.
Kaze no Yaiba
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Dzięki temu jutsu nasza ręka zyskuje "przedłużenie" z wiatru przypominające ostry miecz. Jest to technika podobna do Mizukuri no Yaiba jednak nie jest ona tak samo trwała , dokładniej po jednym ataku znika . Najbardziej przydaje się by pokonać jakiegoś kozaka gdyż znika po jednym uderzeniu które w zupełności wystarczy.
Ogólne Info:
Zły ninja:
Chakra: 150 000
Ranga:Rikudou Sennin
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton, Suiton
Demon: -brak-
Złoto: 8 000 050 Ryo
Kekkei Genkai: Reinegan
Klan: ?
Lider/Przywódca: Akastuki
___________________________
Jutsu:
Zwykłe: Wszystkie
Justu Silne: Wszystkie
Własne Jutsu: -brak-
___________________________
Ekwipunek:
Depozyt: Katana, Zwój Odnowy [20],
Wybuchowa Notka [40],
Przy sobie: Plecak,[5] Podręczne zwoje do Chidori,
Zwój Odnowy [10], Wybuchowe notki [30], Bandaże,
Buty Jounina,Wielki Zwój Obrony, Torba Jounina
Artefakty:Naszyjnik Rikudou, Katana Rikudou, Samehada, Zetsumei Ono, Kusanagi Sasuke
___________________________
Umiejętności:
Umiejętność Początkowa: Senshin [lvl.3], Medyk [lvl.3], Specjalny Trening [lvl.3], Reganeracja Chakry [lvl.3],
Furia [lvl.3], Perfekcyjna Celność [lvl.3], Pieczęć Przyzywania [lvl.3], Twórca Technik [lvl.3]
___________________________
Walki:
Walki wygrane: ?
Walki przegrane: ?
___________________________
Statystyki:
Witalność: 100
Celność: 100
Zręczność: 100
Szybkość: 100
Reakcja: 100
Offline