Fuuton inaczej żywioł Wiatru - Shinobi mogą korzystać z mocy natury tworząc ogromne tornada czy nawet huragany.
Techniki rangi D
Daitoppa
Ranga: D Chakra: 30 Opis: Podmuch powietrza wypuszczany z ust. Nie jest to do końca technika ofensywna , raczej przeszkadzająca. Dzięki temu jutsu możemy co najwyżej zwalić przeciwnika z nóg lub stworzyć zasłonę z tego co leży na ziemi by gdzieś się schować.
Renkuudan
Ranga: D Chakra: 20 Opis: Technika podobna do Endana czy Teppoudama tym razem jest to kula powietrza.
Techniki rangi C
Mugen Sajin Daitoppa Ranga: C Chakra: 45 Opis: Ulepszona wersja Daitoppa. Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem który wypuszczamy z ust. W przeciwieństwie do swojej pierwotnej wersji ten podmuch jest w stanie zabić.
Kazekaeshi Ranga: C Chakra: 45 Opis: Wymaga wachlarza ! Wytwarzamy dzięki naszej chakrze dosyć spore tornado które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy tym tornadem sterować w dowolny sposób jednak nie możemy go oddalić na zbyt dużą odległość.
Kaiten Shuriken
Ranga: C Chakra: 15 x 1 Opis: Dzięki specjalizacji panowania nad wiatrem ( Fuuton) możemy kierować w dowolny sposób wyrzuconymi shurikenami. Ilość wyrzuconych przez nas broni zależy tylko od nas , każdym można sterować z osobna. Przeciwnik może przerwać tą technikę jedynie poprzez uderzenie wykonującego te jutsu. Shurikeny kierujemy obiema rękami !
Techniki rangi B
Kamikaze Ranga: B Chakra: 80 Opis: Tworzymy małe tornado . Sama technika nie jest zbyt silna jednak możemy połączyć te tornado z wodą lub ogniem . Ogniste czy wodne tornado jest dużo bardziej efektywniejsze i spokojnie poradzi sobie z wieloma przeciwnikami.
Dai Kamaitachi
Ranga: B Chakra: 80 Opis: Wymaga wachlarza! Ulepszona wersja Kamaitachi no Jutsu. Używając wachlarza oraz chakry wytwarzamy silny podmuch wiatru którym możemy dowolnie sterować .Ten podmuch jest w stanie pociąć najgrubsze drzewa bez większego problemu , co dopiero człowieka.
Kazekiri
Ranga: B Chakra: 70 x 1 Opis: Jutsu podobne do Chidori Senbon jednak te strzały są większe i wykonane z powietrza.
Kaze no Yaiba
Ranga: B Chakra: 140 Opis: Dzięki temu jutsu nasza ręka zyskuje "przedłużenie" z wiatru przypominające ostry miecz. Jest to technika podobna do Mizukuri no Yaiba jednak nie jest ona tak samo trwała , dokładniej po jednym ataku znika . Najbardziej przydaje się by pokonać jakiegoś kozaka gdyż znika po jednym uderzeniu które w zupełności wystarczy.
|