Naruto Moja Droga Ninja

Stwórz Z Nami Nowy Świat Ninja


#1 2010-02-20 14:20:30

 Sasuke Uchiha

http://i49.tinypic.com/2q2equ1.jpg

Zarejestrowany: 2010-02-09
Posty: 44
Punktów :   
Wioska: ?
Ranga: Rikudou Sennin
Walki Wygrane: ?
Walki Przegrane: ?

[NinJutsu] bez żywiołów

Ninjutsu to najbardziej popularna sztuka ninja, jaką się praktykuje. Podstawą w wykonaniu technik tego stylu jest odpowiednia kumulacja chakry oraz jej uwolnienie i wykonanie pieczęci dłońmi. W asortymencie
technik Ninjutsu znajdują się zarówno te ofensywne, jak i defensywne. Są także takie, których używa się podczas misji zwiadowczych i szpiegowskich. Ninjutsu są to techniki opierające się na „zwykłej” chakrze, mieszanej na bazie Jin-Jang (coś w stylu czarny-biały). Podstawowymi technikami z tej dziedziny to technika przemiany, podmiany ciał oraz podziału. Każdy szanujący się shinobi je zna.

Następną rzeczą są techniki przywołania. Za ich pomocą ninja może przywołać zwierzęcego pomocnika, z którym związany jest swoją krwią i specjalnym paktem na „zwoju przywołania”.

Duża użyteczność technik Ninjutsu polega na tym, że dają one bardzo wiele możliwości w walce. Ninja posiadający większy asortyment ataków, posiada dużą przewagę nad swoim przeciwnikiem. Nie musi w takim przypadku kombinować ani obmyślać skomplikowanej strategii, ponieważ zawsze ma asa w rękawie.


Techniki rangi E i D

Nawanuke no Jutsu

Ranga:E
Chakra:500
Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.

Bikou Ninjutsu

Ranga: E
Chakra: 400
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.

Bunshin no Jutsu
   

Ranga: E
Chakra: 500 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Henge no Jutsu

     
Ranga: E
Chakra: 800
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały
sposób na zaskoczenie przeciwnika.

Kage Shuriken no Jutsu

   
Ranga: D
Chakra: 600
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.

Kai

         
Ranga: D
Chakra: 550
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.

Kakuremino no Jutsu

     
Ranga: E
Chakra: 250
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.

Kawarimi no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 1000
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.

Kirigakure no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 600
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki
skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.

Oboro Bunshin no Jutsu

         
Ranga: D
Chakra: 800 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).

Oiroke no jutsu

   
Ranga: E
Chakra: 600
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.



Techniki o randze C

Chakra Kyuuin

Ranga: C
Chakra: 500
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Kawara Shuriken

Ranga: C
Chakra: 700 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń
uzyskując wcale nie gorszy efekt.

Soushuuha

Ranga: C
Chakra: 600
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.

Rendan

Ranga: C
Chakra: 700
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).


Techniki o randze B

Jishaku Ninpou

     
Ranga: B
Chakra: 950
Opis: Wykorzystując naszą chakre wytwarzamy w dowolnym miejscu znajdującym się blisko nas pole magnetyczne . Jest to bardzo przydatna technika gdyż w to miejsce skierują się wszystkie shurikeny , kunai , senbon a nawet jeśli umiejętnie użyjemy tego jutsu możemy uchronić się przed ciosem kataną czy inną bronią wykonaną z metalu.

Doku Kiri

Ranga: B
Chakra: 1100
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.


Kekkai Houjin

     
Ranga: B
Chakra: 300 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.

Rashoumon

     
Ranga:B
Chakra:600
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Shūshagan no Jutsu

     
Ranga:B
Chakra:1000
Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.


Techniki o randze A

Mikadzuki no Mai

     
Ranga: A
Chakra: 1800
Opis: Jutsu wymaga posiadania katany. Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością
. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.

Shihouhappou Shuriken

     
Ranga: A
Chakra: 700 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

     
Ranga: A
Chakra: 1000 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

     
Ranga: A
Chakra: 2300 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.
Chakra klona:
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 750
Kage/Akatsuki: 1000

Sanjuu Rashoumon

     
Ranga:A
Chakra:1200
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.

     
Pozdrawiam


Ogólne Info:

Zły ninja:
Chakra: 150 000
Ranga:Rikudou Sennin
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton, Suiton
Demon: -brak-
Złoto: 8 000 050 Ryo
Kekkei Genkai: Reinegan
Klan: ?
Lider/Przywódca: Akastuki

___________________________
Jutsu:

Zwykłe: Wszystkie

Justu Silne: Wszystkie

Własne Jutsu: -brak-

___________________________
Ekwipunek:

Depozyt: Katana, Zwój Odnowy [20],
Wybuchowa Notka [40],

Przy sobie: Plecak,[5] Podręczne zwoje do Chidori,
Zwój Odnowy [10], Wybuchowe notki [30], Bandaże,
Buty Jounina,Wielki Zwój Obrony, Torba Jounina

Artefakty:Naszyjnik Rikudou, Katana Rikudou, Samehada, Zetsumei Ono, Kusanagi Sasuke

___________________________
Umiejętności:

Umiejętność Początkowa: Senshin [lvl.3], Medyk [lvl.3], Specjalny Trening [lvl.3], Reganeracja Chakry [lvl.3],
Furia [lvl.3], Perfekcyjna Celność [lvl.3], Pieczęć Przyzywania [lvl.3], Twórca Technik [lvl.3]

___________________________
Walki:

Walki wygrane: ?
Walki przegrane: ?

___________________________
Statystyki:

Witalność: 100
Celność: 100
Zręczność: 100
Szybkość: 100
Reakcja: 100


http://i45.tinypic.com/6e3chx.jpg http://i46.tinypic.com/nxvqis.gif
http://i46.tinypic.com/14aydsp.jpg


http://i33.tinypic.com/k2i73k.gi

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl