Ninjutsu to najbardziej popularna sztuka ninja, jaką się praktykuje. Podstawą w wykonaniu technik tego stylu jest odpowiednia kumulacja chakry oraz jej uwolnienie i wykonanie pieczęci dłońmi. W asortymencie technik Ninjutsu znajdują się zarówno te ofensywne, jak i defensywne. Są także takie, których używa się podczas misji zwiadowczych i szpiegowskich. Ninjutsu są to techniki opierające się na „zwykłej” chakrze, mieszanej na bazie Jin-Jang (coś w stylu czarny-biały). Podstawowymi technikami z tej dziedziny to technika przemiany, podmiany ciał oraz podziału. Każdy szanujący się shinobi je zna.
Następną rzeczą są techniki przywołania. Za ich pomocą ninja może przywołać zwierzęcego pomocnika, z którym związany jest swoją krwią i specjalnym paktem na „zwoju przywołania”.
Duża użyteczność technik Ninjutsu polega na tym, że dają one bardzo wiele możliwości w walce. Ninja posiadający większy asortyment ataków, posiada dużą przewagę nad swoim przeciwnikiem. Nie musi w takim przypadku kombinować ani obmyślać skomplikowanej strategii, ponieważ zawsze ma asa w rękawie.
Techniki rangi E i D
Nawanuke no Jutsu
Ranga:E Chakra:500 Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.
Bikou Ninjutsu
Ranga: E Chakra: 400 Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.
Bunshin no Jutsu
Ranga: E Chakra: 500 x 1 klon Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.
Henge no Jutsu
Ranga: E Chakra: 800 Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.
Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D Chakra: 600 Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.
Kai
Ranga: D Chakra: 550 Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.
Kakuremino no Jutsu
Ranga: E Chakra: 250 Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.
Kawarimi no Jutsu
Ranga: E Chakra: 1000 Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.
Kirigakure no Jutsu
Ranga: D Chakra: 600 Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.
Oboro Bunshin no Jutsu
Ranga: D Chakra: 800 x 1 klon Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).
Oiroke no jutsu
Ranga: E Chakra: 600 Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.
Techniki o randze C
Chakra Kyuuin
Ranga: C Chakra: 500 Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).
Kawara Shuriken
Ranga: C Chakra: 700 x 1 przedmiot Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.
Soushuuha
Ranga: C Chakra: 600 Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.
Rendan
Ranga: C Chakra: 700 Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).
Techniki o randze B
Jishaku Ninpou
Ranga: B Chakra: 950 Opis: Wykorzystując naszą chakre wytwarzamy w dowolnym miejscu znajdującym się blisko nas pole magnetyczne . Jest to bardzo przydatna technika gdyż w to miejsce skierują się wszystkie shurikeny , kunai , senbon a nawet jeśli umiejętnie użyjemy tego jutsu możemy uchronić się przed ciosem kataną czy inną bronią wykonaną z metalu.
Doku Kiri
Ranga: B Chakra: 1100 Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.
Kekkai Houjin
Ranga: B Chakra: 300 x 1 notka Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.
Rashoumon
Ranga:B Chakra:600 Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"
Shūshagan no Jutsu
Ranga:B Chakra:1000 Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.
Techniki o randze A
Mikadzuki no Mai
Ranga: A Chakra: 1800 Opis: Jutsu wymaga posiadania katany. Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością . Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.
Shihouhappou Shuriken
Ranga: A Chakra: 700 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A Chakra: 1000 x 10 shurikenów Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.
Ranga: A Chakra: 2300 x 20 klonów Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów. Chakra klona: Jounin: 300 S-Jounin: 500 Sanin: 750 Kage/Akatsuki: 1000
Sanjuu Rashoumon
Ranga:A Chakra:1200 Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.
Pozdrawiam z50n[1]
|