Naruto Moja Droga Ninja

Stwórz Z Nami Nowy Świat Ninja


#1 2010-02-21 16:53:30

 Sasuke Uchiha

http://i49.tinypic.com/2q2equ1.jpg

Zarejestrowany: 2010-02-09
Posty: 44
Punktów :   
Wioska: ?
Ranga: Rikudou Sennin
Walki Wygrane: ?
Walki Przegrane: ?

[Suiton]

Suiton (W wodzie ukrycie) - techniki, które mają swoje korzenie w wodnym żywiole. Shinobi mogą tworzyć dzięki temu mury z wody albo wodę, która zamienia się w jakieś bestie lub kule.


Techniki  o randze E i D

Mizu no Tatsumaki

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.

Taihoudan

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).

Teppoudama

Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.

Suigadan

Ranga: D
Chakra: 20 x 1 kolec
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Technika rozwija się wraz z użytkownikiem. Razem z kolejnymi poziomami (Gennin - Chuunin - Jounin - Special-Jounin -Sage) możemy tworzyć kolejno: 1,3,5,7 i 9 wodnych kolców.


Techniki  o randze C

Daibakuryuu no Jutsu



Chakra: 60
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Mizu Bunshin no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.
Chakra klona:
Chunin: 150
Jounin: 300
S-Jounin: 500
Sanin: 800
Kage/Akatsuki: 1000

Mizu no Muchi

Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki
, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.

Suijinheki


Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.

Mizu Tensou no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 50
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu

Suirou no Jutsu


Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.


Techniki  o randze B

Mizu Kamikiri

Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Uderzając czubkiem nogi w ziemie tworzymy coś w rodzaju wodnego ostrza które może przeciąć nawet skałę. Najlepiej sprawdza się przeciwko celom znajdujących się na ziemi gdyż porusza się to bardzo szybko
, jednak może oderwać się od ziemi i zaatakować cel w powietrzu . Dużo łatwiej jest uniknąć ciosu w powietrzu gdyż żeby się oderwać te wodne ostrze musi nabrać prędkości a w locie nie może zmieniać kierunku lotu.

Kokuun no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 170
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.

Suikoudan no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg , jednak im bliżej wody jest cel tym silniejsza jest moc jutsu.

Suiryuudan no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.

Suishuu Gorugon

Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Ta technika pozwala nam na wytworzenie sporej ilości wody i przekształceniu jej w bestie przypominającą węża. Ten że wąż ma ostre kły , szybko się porusza oraz automatycznie się regeneruje po zwykłych uderzeniach , ma dwie wady , może atakować tylko jeden cel na raz oraz natychmiastowo znika trafiony ognistą techniką.

Suishouha

Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.


Ogólne Info:

Zły ninja:
Chakra: 150 000
Ranga:Rikudou Sennin
Natura Chakry: Katon, Raiton, Fuuton, Suiton
Demon: -brak-
Złoto: 8 000 050 Ryo
Kekkei Genkai: Reinegan
Klan: ?
Lider/Przywódca: Akastuki

___________________________
Jutsu:

Zwykłe: Wszystkie

Justu Silne: Wszystkie

Własne Jutsu: -brak-

___________________________
Ekwipunek:

Depozyt: Katana, Zwój Odnowy [20],
Wybuchowa Notka [40],

Przy sobie: Plecak,[5] Podręczne zwoje do Chidori,
Zwój Odnowy [10], Wybuchowe notki [30], Bandaże,
Buty Jounina,Wielki Zwój Obrony, Torba Jounina

Artefakty:Naszyjnik Rikudou, Katana Rikudou, Samehada, Zetsumei Ono, Kusanagi Sasuke

___________________________
Umiejętności:

Umiejętność Początkowa: Senshin [lvl.3], Medyk [lvl.3], Specjalny Trening [lvl.3], Reganeracja Chakry [lvl.3],
Furia [lvl.3], Perfekcyjna Celność [lvl.3], Pieczęć Przyzywania [lvl.3], Twórca Technik [lvl.3]

___________________________
Walki:

Walki wygrane: ?
Walki przegrane: ?

___________________________
Statystyki:

Witalność: 100
Celność: 100
Zręczność: 100
Szybkość: 100
Reakcja: 100


http://i45.tinypic.com/6e3chx.jpg http://i46.tinypic.com/nxvqis.gif
http://i46.tinypic.com/14aydsp.jpg


http://i33.tinypic.com/k2i73k.gi

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl