Ogon Pierwszy: Jinchuuriki posiada słabo widoczną osłonę z chakry. Otrzymuje 5 punktów witalności i szybkości, oraz 10 000 chakry na czas użycia.
Ogon Drugi: U posiadacza pojawia się drugi ogon, osłona z chakry się utrzymuje. Jinchuuriki otrzymuje 5 punktów witalności i 10 punktów szybkości, oraz 10 000 chakry na czas użycia.
Ogon Trzeci: Jinchuuriki ma silniejszą osłonę z chakry. Użytkownik otrzymuje 10 punktów witalności i szybkości, oraz 20 000 chakry na czas użycia. Posiadacz jest w stanie pochłaniać chakrę płynącą z ataków elektrycznych, może ją wykorzystać do regeneracji wszystkich ran. (5000 chakry)
Ogon Czwarty: U użytkownika pojawia się czwarty ogon, aura się utrzymuje. Jinchuuriki posiada dodatkowe 20 000 chakry na czas użycia, posiada też dodatkowe 10 punktów witalności i szybkości.
Ogon Piąty: U Jinchuuriki pojawia się piąty ogon, zwiększa się rozmiar aury. Użytkownik otrzymuje 10 punktów witalności i 20 punktów szybkości, oraz dodatkowe 30 000 chakry na czas użycia. Posiadacz jest wykonywać elektryczne uderzenia, które mają efekt paraliżujący przeciwnika. Efekt paraliżu utrzymuje się przez trzy tury.
Ogon Szósty: Jinchuuriki przybiera formę Bijuu. Posiadacz otrzymuje 20 punktów witalności, oraz 40 punktów szybkości na czas użycia. Właściciel jest całkowicie odporny na ataki elektryczne, oraz posiada inne atrybuty z pozostałych poziomów. W tej postaci Jinchuuriki nie może wykonywać żadnych innych technik, z wyjątkiem elektrycznych.
Kontrola - Pierwszy Ogon: 5 Kontrola - Drugi Ogon: 10 Kontrola - Trzeci Ogon: 15 Kontrola - Czwarty Ogon: 20 Kontrola - Piąty Ogon: 25 Kontrola - Szósty Ogon: 40
Nie Zapieczętowany
|